zaterdag 6 augustus 2011

fotochallenge....

Via Scrapsite organiseert mijn vriendinnetje Jola een fotochallenge.
Elke dag word er een opdracht geplaatst en kun je hier aan mee doen..
Normaal gesproken zou ik hier heel graag aan mee doen, want vind het erg leuk om uitgedaagd te worden op dit gebied! (zo pak ik ook nog eens de camera omdat het leuk is en niet om aan het werk te gaan.. ;))
Helaas kan ik door alle vakantie drukte dus niet volledig mee doen.. maar af en toe als ik dan toch ergens tijd vind, doe ik dan toch mee...
Zo heb ik me afgelopen weekend laten uitdagen door de opdracht;

Maak een zelfportret;

Ik kon niet kiezen welke het leukste is geworden, dus zeggen jullie het maar... haha :D

En voor de opdracht fotografeer something Green..
Mijn groene blaadje, haha;

Istie niet lief? :D
Nou dat was het dan weer even voor vandaag!
Liefs Janine

2 opmerkingen:

Johanna zei

Hahahah, het groene blaadje!! Ik lig hier ff in een deuk :D
Maaruh het middelste zelfportret is mijn favo!!

fijne vakantie alvast :D

* Daniƫlle * zei

Echt leuk! En tja, tegen jullie profs kunnen wij natuurlijk niet op. Maar we doen vrolijk mee. Hahaha. Geniet van je vakantie!