maandag 8 augustus 2011

Nieuwe tutorial en de summerchallenge!!

Goedemorgen allemaal..
Vandaag laat ik jullie weer een tutorial zien, die ik heb gemaakt voor youtube sunday van Scrapdelight..
Deze keer laat ik jullie zien hoe je van papier en glossy accents een mooie kraal kunt maken




Verder wou ik nog vertellen dat je nog steeds mee kunt doen met de zomerchallenge van scrapdelight!


Hier vind je er meer over... KLIK.

Dit is mijn voorbeeld wat ik er voor mocht maken, een lekker blikje met snoepjes voor mijn zus die op vakantie gaat;

Jullie kunnen nog mee doen tot en met 23 augustus!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!
Liefs Janine

6 opmerkingen:

Sanne zei

Super leuke creaties Janine! Bedankt voor de tutorial! Het snoepdoosje is erg fleurig! Mooi gedaan!

Liefs Sanne

Jola zei

Leuk zeg ! Maar heb je de kralen aan het lint geregen ? Wou dat er wel doorheen ?

Petra zei

Dit vind ik gaaffffff, ga ik maken voor een lange ketting, waar heb je gebruikt voor de ketting zelf? Het lint?

Thamar, zei

hoi hoi

wat heb je een mooi blog en wat maak je gave dingen! Ik heb me gisteren op het forum van scrapdelight aangesloten en ben vandaag even aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt . En zo kom ik dus op jou blog.

fijne dag

Thamar

Nathaly zei

He wat leuk, Janine! Ga ik echt eens proberen. Ik zie de ketting al helemaal voor me. Thanks. Nathaly

Anoniem zei

Hoi Janine,

Via google kwam ik op je blog! Wat een ontzettend mooie dingen maak je, ik word er erg door geinspireerd ben ook maar gelijk je volger geworden! ;)
Groetjes Jacomijn
www.scrapmetjacomijn.blogspot.com

ps. je foto's zijn ook echt schitterend!