maandag 5 maart 2012

lay-out met Pixie Glen van Prima Marketing

Hallo Allemaal,
Eindelijk weer eens een lay-out van mij... Ik scrap genoeg, maar vergeet vaak de lay-out te plaatsen..
Ik ben deze keer bezig geweest met de Pixie Glen Collection van Prima marketing.
Een heerlijke lijn, met prachtige pastel tinten.






Door alle leuke hoekjes en printjes op het papier ben je bijna geen embellishments meer nodig..
Detailfoto's;













Gebruikte materialen;

Prima marketing Pixie Glenn, Prima vogelhuisje, stickles, bloemen, blaadjes en pareltjes.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!
Nog een fijne dag!
Groetjes Janine

6 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een prachtige layout weer. En wat een mooi papier.

marja zei

hij is weer leuk! bijzonder papier zeg, idd drukke print wel mooi!

Fia zei

Heel verrassend ik blijf kijken....wat een machtig papier zeg!!!!

Sandra zei

wow, wat een super gave layouts maak jij!!

cvanholstein zei

Ik ben fan!
Van het papier én van jouw layout :))
grt, Corina

Esther zei

Heel erg leuk.. Echt weer eentje van jouw hand!